ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Δεν Υπάρχουν Τσακάλια»!
«Υπάρχουν Μέθοδοι»!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
11/06/2008 - Updated on 29/05/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

14 εκατ. ευρώ για Διαφημίσεις το 2007

Πέντε από τις σαράντα Ασφαλιστικές, επένδυσαν 7 εκατ. ευρώ από το σύνολο των 14 εκατ. του συνόλου της Αγοράς. Και οι πέντε, πλήρωσαν πάνω από ένα εκατ. η κάθε μία. Συγκεκριμένα, η ΑΧΑ έρχεται πρώτη με € 1.650 εκατ. ευρώ, η ING Πειραιώς, δεύτερη με 1.611 εκατ. ευρώ, τρίτη, η… Μεσιτική Sinco με 1.493 εκατ. ευρώ, τέταρτη η Αγροτική με 1.377 εκατ. ευρώ, και Πέμπτη, η Interamerican, με 1.082 εκατ. ευρώ. Οι επόμενες πέντε για να συμπληρωθεί η πρώτη δεκάδα, είναι, έκτη, η EFG Eurolife με 715.547, έβδομη, η Εθνική με 701.365, όγδοη, η Ευρωπαική Πίστη με 627.763, ένατη, η ING με 485.271, και δέκατη η Anytime με 352.946. Ακολουθεί η κατάσταση με τις υπόλοιπες.

Διαβάστε Επίσης

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

May 8, 2025

Το κύριο ερώτημα που θα πρέπει να απασχολεί μερικές Ασφαλιστικές είναι, κατά πόσο θα επηρέαζαν τις Πωλήσεις τους η μη εμφάνιση των Διαφημίσεων που πλήρωσαν για να προβληθούν. Δεν αναφερόμαστε στη Μεσιτική Sinco ή την ING Πειραιώς οι οποίες σίγουρα ωφελήθηκαν από την Επένδυσή τους. Η πρώτη προσεκλύοντας Ασφαλιστρα Αυτοκινήτου και οι δεύτερη Επενδύσεις εφαπαξ καταβολών.

Αυτή η αφηρημένη έννοια της «Διαφήμισης Κύρους», ή το γνωστό «Corporate Image», για Υπηρεσίες που μέχρι στιγμής «Πωλούνται» κατά αποκλειστικότητα, και δεν «Αγοράζονται» από κάποιο «Supermarket», από το ευρύτερο κοινό, προσφέρει καμία «Πρόσθετη Αξία» στις Ασφαλιστικές;
Μήπως είναι «πεταμένα χρήματα»;

Αν τα μισά από αυτά τα χρήματα, Επενδύονταν σε καλά Μελετημένες Εκστρατείες Direct Mail είναι σίγουρο, ότι όχι μόνον θα παρήγαγαν άμεσες «Πωλήσεις», αλλά θα Πρόσφεραν και μια Ανεκτίμητη «Πρόσθετη Αξία» στα Δίκτυά των Ασφαλιστών Ζωής και των Πρακτόρων. Όχι τόσο για τις άμεσες Πωλήσεις που θα παρήγαγαν, όσο για τις χιλιάδες των υποψηφίων πελατών που θα δημιουργούσαν, στρώνοντας το έδαφος για να τους προσεγγίζουν οι Διαμεσολαβούντες!
Οι «Μη Απαντήσαντες» παραλήπτες, σε άλλες χώρες, πχ Αμερική, Καναδά, Αγγλία..Βέλγιο! δίδονται στους Ασφαλιστές και στους Πρακτόρους κατά γεωγραφική περιοχή, με στόχο να τηλεφωνούν σε 50-60 «Μη Απαντήσαντες» και να κλείνουν από 10-12 ραντεβού την εβδομάδα, ο κάθε ένας! (διαβάστε παρακάτω το Δημιουργικό Μάρκετινγκ που εφάρμοσε ο νέος CEO της ΑΧΑ στην Ελλάδα, Eric Kleijnen).

Τα ποσοστά των Πωλήσεων, αν οι Ασφαλιστές είναι οπλισμένοι με «Οργανωμένες Παρουσιάσεις» δοκιμασμένης αποτελεσματικότητας, είναι εντυπωσιακά. Το σπουδαιότερο, όμως στοιχείο, αυτής της Επένδυσης, δεν είναι οι Πωλήσεις που θα προκύψουν, αλλά, η «Ψυχολογία της Οργανωμένης Δράσης» που δημιουργείται στον «Μάχιμο Ασφαλιστή».
Παύει να είναι ο «Περιπλανώμενος Πλασιέ» και μεταμορφώνεται στον «Οργανωμένο Σύμβουλο», ο οποίος έχει συγκεκριμένη δουλειά να κάνει κάθε μέρα της εβδομάδας, κάθε εβδομάδα, και δεν αισθάνεται «χαμένος» στη «ζούγκλα της καθημερινότητας» ψάχνοντας, «κάθε μέρα να βρει δουλειά»!

Η Ψυχολογία του δεν «Καταρρακώνεται» κάθε μέρα.
Αντίθετα «Ενισχύεται κάθε μέρα» και του «Αναπτερώνει το Ηθικό» και την «Αυτοπεποίθηση»!
Το Σύστημα τον ενισχύει και με τον «Νόμο των Πιθανοτήτων» ο οποίος δεν αμφισβητείται εύκολα, και ιδού, πώς μια Οργανωμένη Ομάδα Ασφαλιστών μπορεί να παράγει δέκα φορές Μεγαλύτερα κυρίως Κερδοφόρα Ασφάλιστρα, με υψηλή «Διατηρησιμότητα»!

Αυτά, ισχύουν, λειτουργούν και παράγουν στις χώρες που προαναφέρθηκαν, όμως, δεν μπορούν να συνειδητοποιηθούν από τους δικούς μας CEO εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Δεν γνωρίζουν την ύπαρξή τους, δεν πιστεύουν ότι υπάρχουν παρόμοιες «Μέθοδοι» και το σημαντικότερο, δεν τολμούν να βγουν έξω από το «Κάστρο της Απόλυτης Υποκειμενικής Σκέψης» που τους έχει φυλακισμένους!

Επιμένουν να λειτουργούν με τις «Μεθόδους» με τις οποίες μεγάλωσαν τη δεκαετία του 60 και του 70 και συνεχίζουν να προσπαθούν να επιβιώσουν με «Μεταγραφές», ή «Εξαγορές» ή «Οριζόντιες Επεκτάσεις» σε άλλες παρθένες Αγορές, με τις ίδιες όμως, γερασμένες και “Παλιομοδίτικες Μεθόδους”!

Ένα πρωί, όμως θα ξυπνήσουν και θα ψάχνουν να μάθουν «Πώς» και από «Πού» ξετρύπωσε ο Ανταγωνισμός που τους έβαλε για πάντα στο «Περιθώριο»!

Να ήταν μόνον αυτά τα εκατομμύρια που σπαταλώνται!
Είμαστε, ωστόσο, υποχρεωμένοι να υπογραμμίσουμε, ότι το συγκεκριμένο Πρόβλημα, δεν παρατηρείται μόνο στον Κλάδο μας!

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισε ποτέ η ανθρωπότητα!
Οι Ιστορικές εξελίξεις, ξεκινώντας με την «Παλαιολιθική εποχή», στη ανακάλυψη της «Φωτιάς», στη Βιομηχανική Επανάσταση του περασμένου αιώνα, άλλαζαν σε χρονικά διαστήματα… αιώνων!

Στις μέρες μας αντιμετωπίζουμε την… Ιλιγγιώδη ταχύτητα της Σύγχρονης Τεχνολογίας, η οποία απαιτεί τη… μηνιαία αναπροσαρμογή του Μάνατζερ σε νέες Εξελίξεις και Εφαρμογές, κάτι που είναι αδύνατον να μπορεί να γίνει!
Είναι αδύνατον για τον Άνθρωπό να αλλάζει Παραστάσεις, Γνώσεις και Ειδικευμένες Πρακτικές, κάθε…μήνα!
Η Φύση δεν έφτιαξε τον Άνθρωπο να μπορεί να αποβάλλει «Προσωπικές Εμπειρίες και Πρακτικές» με τις οποίες έκανε μια χαρά τη δουλειά του… ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ!

Πώς μπορεί ένας τριαντάρης Μάνατζερ να συνεργαστεί αρμονικά με ένα πενηντάρη ή εξηντάρη που δεν γνωρίζει καλά-καλά τι θα πει… modem!

Είναι σχεδόν τρέλα!!

ΕΤΑΙΡΙΕΣ 2007 2006 %
AΧΑ 1.648.688 0 –
ING Πειραιώς 1.611.465 991.150 38,4
Sinco Aσφάλειες 1.493.432 3.490.247 -57,2
Αγροτ. Ασφαλιστική 1.377.200 1.079.618 19,9
Ιnteramerican 1.082.012 1.136.964 -4,8
EFG Eurolife 715.547 0 –
Εθνική Ασφαλιστική 701.365 524.242 25,2
Ευρωπαϊκή Πίστη 627.763 0 –
ING 485.271 273.823 43,5
Anytime 352.946 0 –
Aigaion Aσφαλιστ. 352.105 334.439 5
Best Line 294.909 38.623 87
Όμιλος Πειραιώς 293.830 0 –
Ασφάλειες Μινέττα 278.349 205.646 26
General Union 250.431 104.054 58,4
Ατλαντική Ένωση 206.362 0 –
Groupama 194.406 0 –
Allianz 188.287 195.027 -3,4
Υδρόγειος Ασφαλ. 176.853 114.489 35
Interanational Life 174.185 455.382 -62
Victoria 146.936 19.843 86
Personal 124.589 0 0
Ασπίς Πρόνοια 114.773 486.028 -76
Accord 104.062 0 0
Pantaenius 81.988 0 0
Interlife 78.854 77.423 2
ING Formula 76.995 0 0
AIG Greece 67.539 96.654 -30
Generali 43.023 21.977 48
Arag 33.653 32.977 2
EOS 32.203 0 0
Εγνατία 30.142 1.454.674 -97.9
Vester 28.578 0 0
HDI – Gerlife 28.282 22.266 21
Εξέλιξη Ασφάλειες 26.767 0 0
Interasco 20806 0 0
Lebeh 19.341 2.275 88
Skourtis 18.735 44.230 -57
Παλλάς 17.749 0 0
Intersalonica 17.273 8.099 53
Activa 14.021 0 –
Kambas 10.433 25.480 59
Μapfre 8.573 22.839 -62
Δύναμις 4.704 0 –
Συνετ. Ασφαλ/κή 4.536 6.441 -29.5
Imperio 4.196 0 –
Alpha 3.181 6.055 -47
Econ 0 54.222 –
Interbrokers 0 48.174 –
Commercial Value 0 42.201 –
Αγροναυτική 0 25.147 –
Δ. Αθηναίος 0 22.919 –
Τe – Trast 0 607 –
Διάφορες Ασφάλειες 207.320 342.296 -60
Σύνολα 13.960.221 13.203.131 5.4
Tags: Aigaion ΑσφαλιστικηAllianz ΕλλάδοςATECommercial ValueERB Eurolife ΑσφαλιστικήEurolife FFHGeneraliHDI Global SEInteramericanInterasco ΑΕΓΑInterlife ΑσφαλιστικήΑσπίς ΠρόνοιαΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑΕθνική ΑσφαλιστικήΕυρωπαϊκή ΠίστηΝομική Προστασία AragΥδρόγειος Ασφαλιστική
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
NP Zaxos
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NP: Υψηλή φερεγγυότητα το 2024 και θετικές προοπτικές το 2025

by Insurancedaily editorial team
May 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
300x250gif
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ